Úvod » Letadla » Stavebnice - RC modelů » Bambi 3 XL


        

Bambi 3 XL

na dotaz

 

Číslo produktu: 424
Výrobce: Hiesbök s.r.o.
naše cena:
1 890 Kč ( Nejsme plátci DPH )
Balík velkých rozměrů : 40 Kč

do košíku:
  ks  

Bambi 3 XL

Stavebnice modelu Bambi 3 XL Experimentál, je určena nejenom pro modeláře, kteří chtějí s modelem různě experimentovat.

Jak pří létání, tak při stavbě modelu. Model lze provozovat s elektrickým pohonem i se spalovacím motorem.

Model je konstruován tak, aby v něm bylo velké množství užitečného prostoru pro "pumovnici", fotoaparát, přídavné akumulátory,nebo letovou automatiku. Užitečná nosnost modelu je do 500 g (podle schopností pilota).

(s 500 g zátěže v přídavných akumulátorech protáhne letový čas na 4 – 5 hodin letu )
Kombinace křidélek a vztlakových klapek umožňuje létání v širokém rozsahu rychlostí, při různém plošném zatížení.

Na křídle jsou umístěny generátory vírů, které modelu umožní další snížení rychlosti a lepší řiditelnost modelu v různých letových režimech.

Koncepce modelu zaručuje vysokou letovou stabilitu a použitý profil křídla výbornou klouzavost a nízkou spotřebu energie.
Veškeré díly jsou vyřezány kvalitním laserem (ne čínským) a z kvalitní balsy (ne české).

Díly stavebnice jsou umístěné v přehledných konstrukčních celcích rozlišených barvami.
Rozpětí modelu je 1420 mm délka je 1080 mm a letová hmotnost je 1250 g (bez větší námahy lze dosáhnout hmotnosti 1050 g)

 width=

 

Parametry:
Rozpětí: 1420 mm
Délka: 1080 mm
Hmotnost: 1250 g
Ovládané funkce: S, V, K, M

 

Balení obsahuje:

  • Stavebici modelu Bambi 3 XL

 

V současnosti za můžete model koupit za zaváděcí cenu 1890,- Kč (prvních 50 kusů).

Dodací lhůta v současnosti (prosinec 2016) je cca 10dní.

Případně na telefonicý dotaz.

 

 

Tento model je vyroben v ČR

NTJmOTRi