SKVOSTNÉ AUTO NEJEN VZHLEDEM, PERFEKTNÍ VÝBAVOU A SKVĚLÝMI JÍZDNÍMI VLASTNOSTMI, ALE TAKÉ SLAVNOU MINULOSTÍ OVĚNČENOU MNOHA VAVŘÍNY. ITALSKÁ SÉRIE THE RALLY LEGENDS PŘEDSTAVUJE MODEL LANCIA 037 RALLY 1983.
4 WD * PROPORCIONÁLNÍ * PODVOZEK NANDA NRX-10 * PLNĚ NASTAVITELNÝ * SERVO 6 KG * NASTAVITELNÉ OLEJOVÉ ALU TLUMIČE * LAKOVANÁ KAROSERIE * VODĚODOLNÁ ELEKTRONIKA * VČETNĚ AKUMULÁOTRU A NABÍJEČE * RTR
Lancia 037 Rally byl jednoúčelový soutěžní automobil, který v letech 1981 až 1984 vyráběla italská automobilka Lancia. Vůz byl postaven pro účast v automobilových soutěžích, tzv. rallye ve skupině B, tedy skupině sportovních automobilů podle řádů FIA (mezinárodní automobilová federace). V roce 1983 získal titul mistra světa značek v automobilových soutěžích. Automobil s jeho čtyřválcovým celohliníkovým motorem DOHC s přeplňováním byl uložen podélně za sedadly posádky, za ním byla uložena podélně převodovka ZF a poháněna byla zadní kola. Soutěžní speciály v době představení disponovaly výkonem kolem 260–280 koní, verze Evo2 v roce 1984 s převrtaným motorem na 2,1 litru potom měla přes 300 koní, poslední asfaltová specifikace disponovala výkonem kolem 340 koní na 8000/min. a maximálním krouticím momentem 324 Nm při 5000/min. Na motor navazovala pětistupňová bezsychronní převodovka s přímými zuby od firmy ZF se zdvojeným řadicím mechanismem prostřednictvím kulových kloubů. Zadní diferenciál s omezenou svorností měl několik stupňů nastavení (od 40 do 70 %). Vůz měl nezávislé zavěšení všech kol, vpředu se čtyřprvkovou a vzadu s pětiprvkovou lichoběžníkovou konstrukcí a spodními kovanými rameny, vše uloženo v kulových kloubech UniBall.
Série The Rally Legends Vám přináší ty největší rally ikony, převážně italské, jaké kdy spatřili diváci na tratích světových soutěží. Srdcovka nejen pro milovníky rally závodů, dokonale zpracované RC auto s úžasnými detaily a perfektně vyladěným podvozkem Nanda NRX-10. Kombinace, která nemůže nechat milovníky a znalce RC modelů chladné. A nejen je. Detailní karosérie obsahuje přesně zmenšené detaily, vše je replikováno s maximální pečlivostí, a to včetně kol, pneumatik, stěračů, výfuku či zrcátek. Modely z řady Rally Legends jsou vybavené perfektními, a hlavně kvalitními podvozky, která jsou přizpůsobena opravdovému profi závodění. Podvozek si totiž můžete přizpůsobit dle terénu a požadovaných jízdních vlastností od nastavení odklonu a sbíhavosti kol, až po možnost změny sklonu ALU olejových tlumičů či nastavení jejich tuhosti. Jak se u správného rally auta čeká podvozek disponuje pohonem všech 4 kol, který zajišťuje stejnosměrným motorem 540 23T, díky čemuž je radost ho řídit. Ve výbavě jsou i planetové diferenciály, 17 kuličkových ložisek, hliníkové vyztužení šasi nebo třeba kovové poloosy. Všechny modely z této série jsou oficiálně licencovány, tudíž je kladen důraz na kvalitu a dílenské zpracování. Tohle není jen model závodního auta, není to jen hračka, je to perfektně funkční Rally Legenda!
Technické specifikace
Pohon 4WD
Motor Brushed 540 23T
Silné servo řízení s tahem 6 kg
Elektronický obousměrný regulátor otáček 40A s chladičem a zvýšenou odolností proti vlhkosti, vhodný i pro LiPo akumuláotry 2-3S
Vylepšený podvozek Nanda NRX-10
Kompletně osazeno kuličkovými ložisky
Zapouzdřené převody
Olejové ALU tlumiče s nastavitelnou tuhostí pružin
Plně laditelný podvozek umožňující nastavitelný odklon a sbíhavost kol
Více otvorů pro uchycení tlumičů dle traťových podmínek
Kovové poloosy
Planetové diferenciály
Kovový středový kardan
Standardní šestihranné 12 mm unašeče kol včetně maketových brzdových kotoučů
Měkká gumová přilnavá kola
Realistická lexanová karosérie s mnoha maketovými doplňky
Přední nárazník z mechové gumy
Volantový ovladač GT2 SPORT 2.4 GHz, s možností trimu
Akumulátor Li-Pol 7,2V / 1800 mAh
Nový nabíječ 240 V UP4PC 1-3 Ampéry pro NiMh i Lipo (volitelně)
Měřít